مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:332019-11-12سياسي

آیونز برای برقراری امنیت فعالیت می کند و اهداف سیاسی ندارد


دبیر اجرایی اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) و معاون طرح، برنامه وبودجه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: - ایسنا/هرمزگان دبیر اجرایی اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) و معاون طرح، برنامه وبودجه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آیونز اهداف سیاسی ندارد و برای برقراری امنیت فعالیت می کند و جمهوری اسلامی ایران این اهداف را به سمتی عمل گرایانه هدایت کرده است.

امیر دریادار دوم محمدرضا عزیزی در نشستی خبری اظهار کرد: آیونز مخفف اجلاس نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند است، اقیانوس هند که از بزرگ ترین و مهم ترین اقیانوس های جهان است و حجم زیادی از تجارت جهان در آن اتفاق می افتد و حدود 30 کشور در حاشیه این اقیانوس وجود دارد.

وی افزود: این اجلاس در پی مسائل امنیتی که در سطح این اقیانوس ایجاد شد به پیشنهاد نیروی دریایی هند در سال 2008 ایجاد شد، هدف از ایجاد این تشکل برقراری و ایجاد تعامل، همکاری و هم افزایی کشورهای حاشیه این اقیانوس بوده است.

دبیر اجرایی اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) عنوان کرد: ارتقا امنیت دریایی، رسیدگی به مسائل زیست محیطی دریایی، اقدامات بشردوستانه، مقابله با بلایای طبیعی و به اشتراک گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیونز برای برقراری امنیت فعالیت می کند و اهداف سیاسی ندارد

آیونز برای برقراری امنیت فعالیت می کند و اهداف سیاسی ندارد